Merhabalar mobilyalarıni boyayan ya da boya uygulamaları yapan var mı ? Masami boyamak istiyorum ama hiç anlamam hiç boyama yapmadım. Sadece ayakları beyaza boyayıp üstüne şu ahşap görünümlü folyolardan mi kaplasam diyorum bilenler artı eksilerini yazabilir mi ?