Edacln35 Dün kutuyu kokladım çiğ balık gibi kokuyordu ondan vermek istemedim bebeğime aptamil aldırdım eşime inteernetten almıştık bunu normalde kokuyormu ?
Deletedmom115 Edacln35 Boşuna almışsınız. Içeriğine baksaydınız zaten balıkla ilgili bir şeyler olduğunu görürdünüz. Evolvia çok güzel bir mama. Çoğu mamada zaten bu durum oluyor boşuna yine pata vermeyin.
Ikrazumra19 Edacln35 aptamilde balik kokuyor ben kullaniyorum zaten iceriginde balik var normal kokmasi
Melek_asli32 Edacln35 bizde evolvia kullaniyoruz.evet balık kokuyor ama hep bildiğimiz gibi.aptamilde kullandım onda biraz daha az balık kokusu.
Edacln35 Deletedmom115 yok iki haftadır kullanıyorum evolvıayı dün koktugunu farkettm çok memnunum zten ben
Deletedmom115 Edacln35 Bir mama süresi 3 4 hafta. 2 haftada bozulacağını sanmıyorum. Alırken tarihine falan baktınız mı? Geçi pek kullanım tarihinde sorun olmuyor ama.
Deletedmom115 Edacln35 Kapağını kapalı tutun sürekli kokması normal ama daha öncede kullanıyormuşsunuz kokusu çok farklı geldiyse değiştirin isterseniz.