Gamzeselll Kızlar merhaba doğum yapalı 50 gün oldu ama kanamam hala durmadı sizce neden? Başından geçen var mı ?
Kbraunvr Gamzeselll ya benim de ilk 10 gün yoğun du sonra regl 3.günü gibi az geldi hemen bitti başta korktum karın ağrılarım oldu az geldi bitti diye ama birsey olmadı siz doktora gittiniz mi
Turnaaaa Günde kesildi benim ama ebe sürebilir epey dedi mesela 60 günü bulabilir demişti telaş etme azalma varsa sorun yok ama aynıysa doktora görün bir de korse tak kanamayı atmada yardımcı bir de toparlamış olursun
hry410_ Canim hormanlardan kaynakli bazilarinda bu sure uzuyomus bazilari regl olabiliyomus 40 indan hemen sonra 60 gune ladar normal demisti saglik ocagi ebemle doktorum regl da olmus olabilirsin
Gamzeselll Doktor 40ından sonra 8güne kadar normal dedi ama geçti bide azalma falan değil çok yoğunda değil ama kıpkırmızı çok afedersiniz kirli kan gibi değil yani