Elisasnmz altı aylıkti kızım bende yeniden hmile kaldim hamilelik süreci ilkine göre çok tecrübeli geçti doğum yaptım sezaryen oldu eve geldim sanki amaliyatli değildim çok iyi geçti sonrası da kızım 6 ay nerdeyse hiç sesi çıkmayan bir bebekti sonra ablası kiskanmaya başladı fazlasıyla ikiside çok küçük olduğu için her anlamda psikolojik olarak çöktüm bu bir gerçek yeri geldi söylendim neden acele ettiğime şuan biri 3 biri 2 yaş arkadaş gibi oyunlar oynuyolar sıkılmazlar öyle ne yaparsalar birlikte yapılıyor çektiğim onca zorluğa ettiğim onca laflara hiç değmezmiş kuzularım sende büyüdükçe anlayacaksın en başta hem çok zor hem baş edilmesi değişik bir duygu olacak sonra sonra düzelecek yaşayıp göreceksin rabbim sağlık versin de yavrularına inşallah 🌸