Matmazzel1 Kızlar tek damla d vitamini kullanıyorum Ama ağzına damlayip damlamadığını göremiyorum bazen dudağına geliyor tekrar vermiyorum kaşığa döküp versem zaten tek damla kaşıkta kalacak. Bugun test verdik d vitamini çok düşük geldi siz nasıl veriyorsunuz?
Gizem1012 Matmazzel1 Ben kaşıkla veriyorum silikon kaşık doktorun dediğinden 1 damla fazla koyuyorum bulaşma payı diye
Eftelya-29 Matmazzel1 sprey d vitamini öneriyorum eczaneden alabilirsiniz bebeğinizin ayına yaşına göre bir fis ya da iki fis size söylerler sprey çok kolay oluyor
Matmazzel1 Gizem1012 Keşke bende öyle yapsaydım 4 çıktı değeri çok fazla düşük sabahtan beri kendimi suçluyorum
Matmazzel1 Eftelya-29 Değeri o kadar düşük ki coledan basladi doktor 5 damla 😢 tedavi dozu bittikten sonra sprey alayım hangi marka kullanıyorsunuz acaba ?
Gizem1012 Matmazzel1 Merak etme doktor dozu arttırmıştır diye düşünüyorum sende emziriyorsan d vitamini içeren besinler tüket bol bol havalar ısınıyor bol bol güneş ışığı alsın daha küçük çabuk toparlar benim de kızımın kırmızı kan hücreleri çok azdı şuan iyi çok şükür
azranur3457 Matmazzel1 Fısfıs şeklinde kullanımı daha rahat. Ben araştırmalarım ve doktorada sormuştum OCEAN MARKA 400 olanı 1 fıs sıkıyorum. Herşeyin fazlası zarar olduğu gibi d vitamini de 1 fıs kafi. Sabah yada öğleye kadar verme zamanın var zaten
Gizem1012 Nacafa Somon kırmızı et ve yumurtada olduğunu söyleniyor ictimiz d vitaminleri de küçükbas hayvandan elde edilen bir yağ olarak biliyorum
hasretsisman2201 Oceanın d vitaminini kullanıyoruz bir fıs 3 damlaya denk geliyor ağzına sokuyorum sıkıyorum hoop yutuyor kaşıkta tükürebilir iyice ağzına sokamayabilirsiniz fısfıs inanın çok rahat 💖🌸