aleynax Devamlı emziriyorum, dik tuttuğum halde geri çıkartıyor,çiş sayısı, kilosu gayet iyi ama memede uyuyor yerine yatınca uyanıyor hemen huysuzlanıyor, emerken ses çıkartıyor sütmü gelmiyor acaba karnımı doymuyor
123aysenur aleynax süt gelmese sürekli aglar memede uyumaz ve en önemlisi bez takibi iyi demişsiniz yetiyordur kendinize güvenin aç bebek hiç durmadan aglar kendini belli ediyor benimde 4.5 aylık bebeğim var zaman zaman öyle düşünüyordum ama vakit geçtikce ögrendim her seyi aç falan degil yani memende güvende oldugu için gazı oldugu için öyle şeyler yapıyor
lylplt aleynax seninle bağ kurmak istiyor da olabilir kucağından inmek istemiyor olabilir gaz sancısı da bunlara bir sebep ağrısı varsa sana sığınmak istiyordur emzirdikten sonra gazını çıkarıp tekrar dene belki rahatlayınca yerinde uyur
aleynax 123aysenur insan düşündükçe stres oluyor bazen memede ağlar gibi yapıyor elimle sıkıyorum süt çıkıyor
123aysenur aleynax kaç aylık bebeginiz bizimde öyle oluyor gazı oldugu zaman anakucagı var ona koyuyorum rahatlıyor ve sonra tekrar emziriyorum o zaman hiç mızıldanmıyor
123aysenur aleynax o zaman çok normal her gün farklı bir şeyle karşılaşıcaksın inan bırak kucağında dursun senin kalbinin sesine kokuna ihtiyacı varr biz bir dönem 1 hafta boyunca cocuk sadece kucakta uyudu bırakıyorduk uyanıyordu anında ama sonra düzeldi kendiliginden büyüme atakları oluyor
Ruvdem aleynax hala çok küçük emin olun sadece sizi istiyor. Bir sorunu yok varsa da sizden destek alıyor. Hala anne karnında olmak ona iyi geliyor . Memede uyuyorsa mutlaka gazı olur birazda huysuzluğu ondandır uyanır çünkü gaz varsa midesinde . Gaz uykunun düşmanıdır asla bebeği uyutmaz. Çiş sayısı iyi kilo da alıyorsa emzirmekle alakalı durum yok demektir .
lylplt bende aynı şeyi düşünüyordum doktora da kaç kere sordum aç olsa sütün yetmese kilo alamazdı dedi bence başka bir derdi olabilir benimki de memeye gelince ağlıyordu bazen uykusu olduğu için emmeye devam etmek istemiyor ama uykuya dalamıyor zamanla anladım şimdi emzirdikten sonra huysuzlanırsa emziği verip pışpışlıyorum sakinleşir uyuyor uyumazsa zaman tanıyıp tekrar emzirmeyi deniyorum seni çok iyi anlıyorum çok stres yaptıran birşey özellikle çevrende sütün mü yetmiyor acaba sorusunu soran insanlar varsa ama sen gözlemle doyup doymadığını zamanla anlıyorsun başka şeyleri dene tekrar emzirmeyi dene emmezse doymuştur
aleynax lylplt benimkide uyumak istemiyor gazı oluyor gaz damlası kullanıyorım masajda yapıyorum süt çoğalsın diye çay ve damlada kullanmaya başladım her türlü şeyi yapıyorum umarım düzelir
lylplt aleynax sütün olup olmadığından emin olmadan bence artırmak için bişey kullanma mastit olabilirsin
yigidininanasi47 Senden ayrılmak istemiyordur annesi 🥰 yoksa onun midesi şu an minnacık. Muhtemelen de fazla geleni çıkarıyordur. Kilo takibi iyiyse sıkıntı yok🤗