bala33 Merhaba hanımlar, 20 gunluk bebegim idrarini yaparken agliyor, kultur verdik bide normal idrar .kultur sonucu cikmadi. Normal idrarda bakteri var ama kultir cikmadan antibiyotik baslamam dedi. Agliyor surekli dayanamiyorum,basina gelen var mi
seizetheday bala33 ay bizimkide ağlıyor bazen ama idrarını yaparken mi anlamıyorum başka belirtisi var mıdır ki en son 2 hafta önce verdik biz idarar nadir lökosit çıkmıştı normaldi
eylulkuyatsil Bizimde ağlıyordu bı gün gece ateslendi getirdik verdik testi yoğun enfeksiyon çıktı şuan 33 günlük 4 gündür hastanede damar yolundan antibiyotik veriyorlar
eylulkuyatsil bala33 serum takılı kolunda onunla enfeksiyonu atıyor dışarı ayriyetten 6 saatte bir antibiyotik vuruyorlar
eylulkuyatsil bala33 şehir hastanesinde canim serviste yattık odamız ayrıydı 6 gün sonunda iyi oldu evimize geldik böbrek genişlemesi varmış o yüzden olmuş tekrarlamadan sünnet ettirmemiz lazimmis