Esmaoren61 9 bucuk aylık iken emeklemeye başlamıştı,ve kanepede minik minik yürüyordu 10 aylık olduğunda desteksiz kendi başına ayakta uzun süre durmaya başladı,adim atmak istiyordu sonra düşüyordu. O ara ayağını kırdı ve 1 ay alçıda kaldı 11. Aya 1 hafta kala alcisi çıktı , başta ayakta çok duramıyordu ama maşallah hemen pekiştirdi ve 11. Ayına tam girdiğinde 1 2 adim atmaya başladı ve son 1 haftadır da daha fazla adım atıyor çok şükür.