crazyymommy Çok geçmiş olsun ,zor bir durum ,aç diye insan kendi kendini yiyip bitiriyor 🤦♀️ Hepsi geçiyor inan ,ikinci bebeğim ,şu an 6 buçuk aylık ,doya doya yaşıyorum bütün serüvenlerini ,oğlumda çok incik cincik uğraşmıştım,uyusun,yesin,hasta olmasın ,rutini kaçmasın ,depresyona girmiştim resmen herşeyi dört dörtlük olsun diye ,valla geçiyor şimdi beş buçuk yaşında , sanki hiç bebek olmamış gibi 🥹🥰