Merhaba arkadaşlar herkese iyi geceler size bir soru sormak istiyorum. telefon veya tablette çocuklara oyun oynatmak sizce doğru mu? Bizim zamanımızda Tetris oyunu oynadığımız oyuncak vardı pille çalışan çocuklara oynamaları için verilmeli mi? Benim kızım 19 aylık, görüşlerinizi merak ediyorum. 🤔😉