pazartesş 3 tane aşımız var 2 tanesini diper aylarda olduğu için pek bir tan etki olması da suçiçeği aşısından korkuyorum vallahi bide o aşı nereden vuruluyor? Hemşiremiz yumurta beyazını yiyor mı dedi evet dedim tamam dedi neden sordu anlayamadım sizlere de sormuşlar mıydı