mertnannesi zaten midesi küçücük o hemen doyuyordur. Ben süt istemiyorum annee sakinleştir beni tokum ben diyor☺️ siz 3 saatte bir emzirin, gazını çıkarın, emzikle pışpışla uyutun. Bir de tavsiyem sabah aynı saatte uyandırın. Mesela sabah 8de kaldırırsanız akşam 8de gece uykusuna geçer. Akşam 7 gibi başlar ağlamaya, siz de anlarsınız geceye geçecek ondan huzursuzlanıyor. Bu şekilde daha kolay oluyor.