9 ay 8 günlük oğlum.Mama sandalyesi yok,oyun matı yok,emekle yok,otur yok, yürü yok,oyun yok,aktivite yok,bebek arabası yok,yok Allah yok sürekli ağlıyor sürekli. Almadığımız oyuncak kalmadı hiç mi birşey ilgisini çekmez,çekmiyor. Sevdiği tek şey banyo yapmak o kadar onun dışında sadece kucakta olmak istiyor,arkamı dönemiyorum asla 8. ayda ayrılık kaygısı başlıyor dicem ama doğduğundan beri böyle düzeleceğine de hiç umudum yok. En azından güzel yiyor,uykusu iyi diyorum napıyım yürümeye başlayınca bir nebze kopar belki..