11 ay 10 günlük bebeğim, ilk 2 gün ateşi vardı, elleri sürekli ağzındaydı dişten diye düşündüm. Sonra ateşi geçti boğazı başladı akşam acile götürdük enfeksiyon var boğazında dedi antibiyotik yazdı, ama mama içmek istemiyor normalde 150 ml kadar içerdi şimdi 60 ml anca içiyo biberon diş etlerine değince ağlıyo, mamayı kaşıkla veriyorum yine içmiyo. Ek gıdada yemiyo içtiği az bi çorba muz tamam, makarna yaptım yemedi yoğurt yemedi, acaba boğaz ağrısı yada diş çıkarıyorsa bunlar mı etki etti mama içmemesine yoksa artık mama reddi mi başladı, mama reddü başlasa ek gıda yemez miydi onuda yemiyo mamada içmiyo aç aç uyuyamıyoda çok çaresiz kaldım :( kaşık maması denedim onuda yemiyo