Sare-10 Emeklemesi için nasıl şeyler yaptınız çoöuğunuza, ayrıca yürümesi içinde neler yaptırdınız? Biz 7 aylık olacaz ama nerden nasıl başlayacağımı bılemıyorum.
Tuuggccee Sare-10 emeklemek için hıcbsey yapmadım yablız oyun halımız var onun cok işe yaradıgını dusunuyorum onda surunuyordu sureklı bende arka bacaklardan ıtıyordum bırgun bı baktm emeklıyor snra bastırmaya vaslıyordum ama ben basmıyordu ayak daha parmak ucundydı ilk adım arabasna tutundurdum sureklı oyun oynatarak snr bı baktm tutunarak kendı kalkmya basladı shan 8 aylık koltuk kenarları vesaıre heryerde gezoyor erken yururmu nlmıyorm cok hevesli
Nurbost Sare-10 emeklemesi için hiçbir şey yapmadım zaten yürümesiyle aynı yaptı sayılır 2 hafta falan önce emekledi sonra yürüdü. 10 ay 5günlük yürüdü. Babası 6.ayından sonra hergün akşam kollarından tutup yürütüyordu ve kendisi de çok hevesliydi belimiz kopuyodu artık yürütmekten.
haziran09 Sare-10 ben de hiçbir şey yapmadım kendisi zamanı gelince yaptı her şeyi şuan emekliyor kalkmaya çalışıyor daha 9 aylığız ama ellerinden tutup yürütüyor givi yapabilirsiniz ya da yere halı battaniyesi atıp vakit geçirmesini saglayabilirsiniz o çok işe yarıyor ☺️
Dmta Bizde öyle 6 aylık şuan ayakta duruyor koltuk kenarında adimliyor çok hevesli bakalım hayırlısı olsun inşallah
S123mrv Sare-10 valla biz 9.aya kadar emekletemedik, hep tutunup kalkmak istedi 10.yada elinden tuttuk 1,5 ay sonra doğumgününden önce yürüdü bağımsız şekilde. 1-2 hafta emekledi toplam
SeverusSnape Sare-10 özel bir çaba gerektirmiyor, gelişimin bir parçası ikiside ve bebek kendi çabasıyla yapıyor. Bazen hiç emeklemeden de yürüyebiliyorlar.
Mrvklc97 Benimki 9 aylık yüzüstü yatmaktan nefret eder hemen ağlar emeklemeyecek sanırım 🤷🏻♀️ ama elbet bir gün yürüyecek eşim emeklemiyor yürümeyecek mi diye pimpiriklense de ben daha rahatım ona bırakıyorum o ne zaman isterse 😁