melike1yigit ben doğumdan önce kullanıyodum sigarayla hapı. Galiba 35 yaş üstü için geçerli bi durumdu tam emin değlim. Kan pıhtılaşması, damar tıkanıklığı ihtimalinden dolayı o şekilde yazıyolar. 2 sene kadar kullandım bi zarar görmedim ama bünye meselesi tabi. Bi araştırın yasmin dışında belki sigarayla birlikte kullanılabilen bi hap vardır