Kirazsaplikek Amin🙏Sevindim adınıza. Ne güzel en azından desteksiz yuruyebiliyormus. Biz de yavaş yavaş elini bırakmaya alıstirıyoruz, düşmekten korktuğu için biraz daha dengeli basıyor sanki. Umarım düşme korkusuyla sağlam ve düz basmayı öğrenir de şu parmak ucu olayından kurtuluruz. Bize de emar dediler ama Ağustos ayına gün verdiler. İnşallah o zamana kadar yürür de gerek kalmaz