Rabiainaaan Kızlar 4 aylık oğlum birden ateşlendi 38,5 a kadar çıktı hemen hastaneye götürmeli miyim yardım edin lütfen
Mevadad Rabiainaaan önce bi serinletin ışık banyo yaptırın. Yada kafasını hafifçe ıslatın ayaklarını ıslatın. calpol verin. ateş düşmeyip 2-3 saate gene çıkıyorsa gidin doktora.
Pinkbery Rabiainaaan evde yapabileceğiniz şuan ılık banyo imkanınız varsa cok iyi geliyor. Yada bezle soguk kompres.veya el yüz ayakları yıkayın. İlaca ramen yinede yükseliyorsa Dr goturmenızi öneririm.
Rabiainaaan Gamze1515 akşam banyo yaptirdim ateş düşürücü fitilini vermiştim 2-3 saat 37.5lardaydi yine çıkmış emzirirken farkettim
Rabiainaaan Anca elime alabildim telefonu salgindan dolayı grip olmus dedi doktor ateşi yükselirse yine getir dedi kan tahlili yaptılar şükür temiz çıktı