korkmazzzz ben şırıngayla itmeye korkuyordum çay kaşığıyla azcık döküyodum burnuna sonra aspiratörle çekiyordum. Serum fiz. sıkmanız lazım ki içi yumuşasın aspiratörle çekmesi kolay olsun. Buhar makinesi almanızı tavsiye ederim, birde soğanı ikiye kesip üstüne karanfil batırın 10 tane falan bebeğinizin yakınına koyun çok güzel burun açıyor