Zeynep73 ilk ay yavaş yavaş yatırdım gazını çıkarırken falan çok rahatlıyordu sonradan öyle uyutmaya başladım.Şu an 4aylık hala yüz üstü uyuyor ama tabi gece mutlaka kontrol ediyorum uyanıp.. Sırt üstü hafif kundak da yapsam eli kolu oynadığından mutlaka uyanıyor ama yüz üstü maşallah 7-8saat aralıksız uyuyor,kafasını zaten döndürüyor ilk haftadan beri.Benim de uykum çok hafif olduğundan çok şükür sorun yaşamadık,beşiğinde dönse uyanıyorum.