bozlarr42 Kızlar 4 aylıgız işde iyice şişmişdi iltihap toplamışdı banyo yaptırıyordum daha yeni biranda yagız depinir durur durmaz hiç fileye degmiş iltihap patlamış korktum acaba bişey olurmu
beybiliko bozlarr42 bir şey olmaz, iltihabı sıkıp boşaltmaya çalışmayın, o ara ara gene akabilir, hiç ellemeyin
benimbebegim bozlarr42 Ben duştan çıkardım baktım iltihap akıyor hemen doktoruna yazmıştım temiz bir pamuk veya pamuklu mendille temizle başka geçinir şey yapmana gerek yok demişti o zamanla tekrar kabuk bağlayıp düşecek aşı işi kalacak demişti öyle de oldu
bozlarr42 benimbebegim ztn banyo yaptırıyordumya suyu dökünce aktı gittimdokunmadım hiç temizdi yarası üzerini giydirirken