Duru07 ikinci sezaryenden sonra bebeği kucağımda bile tutamadım bir ay falan . Büyük kızım da biraz ortalıkta dolandı onunla da baya bir ilgilenemedim amaaa sonra hepsi geçti şu an ikisiyle de güzel güzel ilgilenebiliyorum, senin de geçecek merak etme.. İlgisiz anne değilsin asla öyle düşünme. Kendisini toparlaması gereken bir annesin yat dinlen bol bol bakan biri varsa . Şimdi duygusal düşünme.