svdru Kızım uyumak için meme istiyor karnı tok olduğu içinde fazla emiyor kusuyor zaten çok kusan bir bebek emzik deneyelim dedik fakat midesi kalkıyor en azından uyku uyumak için kullanicaktim çünkü memeden ayrılınca uyanıyor erken bir zaman mi emzik için ve memeye nasıl alıştıra bilirim midesi kalkmasını nasıl engellerim
dilara2387 svdru benim bebeğimde sadece philipsin yuvarlak uçlu heryerde bulunmayan bir emzik var onu tuttu 2 aylık şuan emzik şart valla
Nisakrkmz svdru ben emzik verdiğimde 16 günlüktü kıyafet değiştirirken sussun diye vermiştim kıyafet giydirirken veriyordum sadece büyüdükçe huy değişiyor şimdi uyurken alıyor
cnslsfr tabii ki emzik kullanabilir. biz ilk haftada basladık kullanmaya. hicbir emziği reddetmedi oglum degisik degisik deniyoruz 4,5 aydır🙂 ilk denemede oglumun da midesi bulandı öğürdü ama ısrarla verince alıstı ilk günde. siz de pes etmeden deneyin insallah kabul eder 🙏
svdru dilara2387 eşim normalde hiç kullanmasını istemiyor hem damak bozukluğuna sebep olur diye hemde memeyi reddeder diye o yüzden emzige şuan biraz karşıyken birde onu oneremem red yerim 🙃
atlasmommm 1 günlükken vermeye başladım 3 aylığa yaklaştı meme reddi falan yaşamadım çok şükür sadece anne sütü alıyor canım
azadtahira Benim de bebeğim hastaneden çıktığımız gün yani 4cü günümüzde eve geldik emziği verdim hemen de tuttu
dilara2387 svdru bahsettiğim emzik meme reddi yapmıyor bende sadece anne sütü veriyorum ve anne memesine en yakın emzik
Adasmom_ Ben doğum yaptığım gün verdik tuttu iki hafta. sadece anne sütü emdi ve emiyor anne memesi ile plastik uç arasındaki farkı anladığı an emziği atmaya başladı biberon dahi tutmuyor şuan kendi sütümü sağıp bile veremiyorum . Yani korkma meme reddi yapmaz aksine dene ben bir ay denedim öğürdü başka emzikler aldım yok tutmayınca tutmuyor 🙃
Dogacelik svdru bu emzik meme reddi yapar kim diyor gerçekten tamamen yanlış bir bilgi. Karın doyurmayan şey neden meme reddi yapsın🤷🏻♀️. 2. Günden verdim ben de zararı yok faydası var. Sadece uykuya geçerken veriyorsunuz, uyuyunca ağzından atıyor zaten. Ben ucuna sütümü sürüp vermiştim. Tam ayıkken değil de mesela uyuyan bebeği kucağınıza alınca hafiften gözünü açar ya, öğle bir anda vermeyi deneyin. Emziği alıp hemen tekrar uykuya dönmesini sağlayın. Ben avent ultra air kullandım.
tuvba97 svdru Merhabalar, ben doğduğu gün verdim emziği hastanede, hemşireler işitme testi için geldiler odaya, ağladı emziği yok mu deyince aklıma geldi verdim hala da tutuyor, siz biraz geç kalmışsınız sanki o yüzden tepki veriyordur.