Miracmmm Arkadaşlar bebeğim 11 aylk olduğundan beri aşırı agresif her şeye ağlıyor ama her şeye oyuncaklarını fırlatıp atıyor karakteri mi böyle atak mi lütfen biri bir şey desin
nazlii1_ Miracmmm atak olabilir diş olabilir. Dışarı çıkıp gezdirin sakinleştirme yöntemleri bulmalisiniz
gamzeyv Miracmmm bizde 12 buçuk aylığız yeni yeni sinir çıktı istedigi olmayınca herseyi fırlatmalar vurmalar bağırmalar 🥹
Miracmmm nazlii1_ gündüz dışarı çıkarıyorum bir saat kadar kalıyoruz eve gelincede dans ediyorz beraber oyun vs ama umarım atak ya da diştir karakteri böyle değildir
Emha Miracmmm inşallah bende biraz sinir var bana çekmemiştir umarım biz alerji ilacı kullanıyoruz ondan sonra oldu bu asabiyet Dr hırçın yapar dedi o yüzden kestik ilacı ama şimdi de. Sünnet oldu dikişi tutmadı canı çok yanıyor onun da acısı var