Fidan_144 ben 9 10 ay kullandım cildim temizlendi ama zor bi dönemdi yazın kullanmayın eylülde falan başlayın bol su icmesseniz cildi aşırı kurutuyor ilacın mantığı şu vücuttaki enfeksiyonları kurutuyor akciğer yaglanmalarini falan işte. Ben bıraktıktan 2 3 sene sonra yine düzenli beslenmemekten ve genetik yapıdan tekrar çıktı ilacı kullanırken hamile kalmamaniz bıraktıktan en az 6 ay sonra çocuk düşünmeniz gerekiyor