takdedicanima Best1 sonradan düzeldi beşinci aya yakın emmeye eskisi gibi devam etti. Merak etmeyin geçecek ama yıpratarak geçiyor işte biraz 🤗
Best1 takdedicanima sabah 6dan beri ataktayız yine emmedi bu gece de hala uyumadı deli gibi uykusu var uyumamak için direniyor
takdedicanima Best1 uyumadikca daha da huysuzlaniyor ve daha çok ağlıyor 🥲 o ağlama krizleri bizde bir hafta aralıksız devam etti, sonra azdı gün geçtikçe. İnşallah sizinki de fazla uzatmaz tadında bırakır 🥲
fatmaegekrbc Bizde 4 ayligiz ayni problem bizde de var dun gece uykusu var ama direniyor dun gece 3 kadar surekli agladi emmek yok uyumak yok çok zor geciyor nezaman bitiyor atak biliyomusunuz
mimnice kadersrii vallahi ben kaybettim bugün oğlumla birlikte ağladım ben de ne zormuş kadın olmak allah hepimize sabr versin 🤲🏻 inşallah bakalım kitaba göre önceki ataklar aynı zamanda seyretti bakalım bu da dediği gibi haftaya cuma gibi bitmeli 😂
busehavva mimnice bizimki de 4 ay 3 günlük aramzda bir gün var sizle, bir haftadır mahvoldum dibine kadar yaşıyorz. Yazmşssnz haftaya çarsambayla cuma geçebilir die, umut oldu bu mesaj bana😃inşallah geçer ya
dorukalpinannesii 3 ay 27 günlügüz 15 gündür aynı dertten muzdaripim mama değiştirdim ondan sanıyordum atakmış megersem uykusuzluktan bayılcam
Best1 dorukalpinannesii valla acile götürdük o kadar çok ağlıyor ki doktor dedi hiçbişeyi yok dedim biliyorum aslında olmadığını ama insan korkuyor işte
kadersrii mimnice her geçen gün diğer günden daha beter oluyor artık bitmeli oturup ağlıyorum kendimi suçluyorum😂
mimnice kadersrii aynı vallahi canım ama bizim bi suçumuz yok doğal süreci kabullenmeliyiz bu arada harika haftalar bu yönden iyi geldi bana süreci kabullendirmek vs süreç hakkında birçok bilgi veriyor tavsiye ederim