2 aylık kızım var bazen bazı geceler krize giriyor çok ağlıyor sonra katılıyor kakası da köpüklü ve sıvı anne sütü aldığı için diyorum bazen kafasında yüzünde minik küçük kızarıklıklar oluyor kaşlarında sanki egzama gibi olup geçiyor doktor dedi ki çok süt ürünü tüketme ama daha gerisi yok yani bi şey demedi ne yapmam lazım bilmiyorum gazı çok fazla gecemiz gündümüz olmuyor yardım anniişler bir de göğsümde kabarcıklar oluyor benimde siyah kısım da yanıyor onu da bilmiyorum bebek sadece anne sütü alıyor