Bebeğim 4 ay 10 günlük bugün aşı olduk bebeğimin kilosu doğduğundan beri önden gidiyordu hep gayet iyiydi bu ay hemşire 300 gram almış dedi sadece yani 7 kilo 300 gram 500 gram almasını bekleriz dedi ama gene problem yok kilosu iyi dedi anne sütü mü evet dedim mamayı zaten yemiyor hepsini hemen hemen denedim sütümde azalma hissetmiştim, 4-6 ay arasında kilo gerilmesi oluyormuş Buda gelişimin parçası diye bir ebeden izlemiştim, ama bu bilgiyi hemşire bana vermedi ben de ister istemez taktım kafaya sütüm mü yetmedi yoksa normal mii 500 gramın baya üstüne çıkan bebeğim bu ay niye böyle oldu çişli bez kaka bezi gayet iyi ama siz de böyle yaşadınız mı ne yapmam lazım mama versem mi gerçi bu ay sonu ek gıdaya tadımlara geçmeyi düşünüyorum yada vermesem mi mama , mamayıda yemiyor ama zorlan belki bir öğün 💖 ne yapacağım 🥹