bebisinannesi1 açıkçası ben 2 yaşa kadar vermedim öyle biliyordum çünkü bir kaç ay önce yasak diye birşey yok diye bir videoya denk geldim işte .
Ama bence de gaz ve iştahsızlık yapacağı için erken dönemde verilmemeli.
Benim kizim 2,5 yaşında bazen süt içtikten sonra hazımsızlık falan yaşıyor