Zeyzey2019 Merhaba hanımlar kızım 10 ay 11 günlük 8 aylıkken alt tavşan 2 dişi çıktı ben üstleri beklerken üst köpek dişleri patlamak üzere tavşanlar çıkmadan köpek dişlerinin çıkması normal mi?
Ballyanak Zeyzey2019 belkide normaldir ama ben hiç görmedim öylesini ilk alt ön üst ön çıkar diyebiliyorum 💙
Canimkizim34 Zeyzey2019 benim kızım da 11 aylık ilk alttan 2 dis çıkardı sonrada üstten çıkardı 3 tane yine üstten çıkardı 🙂
Bilgehan Zeyzey2019 genel olarak önce alt iki, sonra üst iki , sonra tekrar altı iki şeklinde devam eder. Ama nadiren de olsa çıkma sırası değişiklik gösterebilir diye okumuştum
Usakliomer Zeyzey2019 ya bu dis öyle cilgin bisey ki 4 tane birden bile patlayabiliyor. Alt dis şişer kabarir kizarir bi bakmissin ondan önce bi üst diş cikivermis😱 iste böyle
Zeyzey2019 Ballyanak ben de öyle biliyorum bakim bikaç güne belli olur, ya her seferinde kucaklayıp dr götürmek istemiyorum aslında
Zeyzey2019 Canimkizim34 benm kızımda ilk alttan çıkardı 2 ayı geçti bişe yoktu bu hafta huy değiştrdi bide köpek dişleri patlicak gbi duruyor baktrmıyor da
Zeyzey2019 Bilgehan ben de okudum da yalnız bir yerde köpek dişlerin erken çıkması sıkıntı diyorlarfı allah korusun
Nihannn Canim bazen kopek gibi gorunup yan 2 ler cikabiliyo takip et bence oda oyle benim buyuklerde oyle oldu kopekler geliyo sandik megersem ortanin yanlariymis. Bide kopek disleri azilar gibi oldukca sancili cikar.ordan bile ayirt edilir.
Zeyzey2019 Nihannn ya bir haftadan fazla oldu annemden emdiğim burnumdan geldi bu saat oldu hala uyumadık mızmız ağlıyor mutsuz ağzı sürekli akıyor ne yapcm bilemedim dediğin gibidir belki köpek diş gibi görünüp yanlar çıkıyordur
Nihannn Zeyzey2019 allah kolaylik versin. Minigede sabir. Bzie zor gelir ama onlarda isteyerek yapmiyo bunu dusundukce kendime degil bebege aciyorum. Kolayca cikar bir an once insallah.
Zeyzey2019 Usakliomer yaa evet kızımda ilk dişlerini aynı gün patlattı ikitane birden ben de sevindim kolay atlatacak die ama sürpriz sonlu olacak galiba 😂
[silindi] Zeyzey2019 bzimkiler mayın tarlası gibi o kadar alakasız çıktılarki. Önce sağ alt. Sonra sol üst. Sonra sol kesici sonra sağ kesici sonra sol alt. Sonra sağ üst😄😄😄
Zeyzey2019 [silindi] en azından yan yana çıkmışlar 😂 bizimki köpek dişleri çıkartırsa vampir gbi olacak 🤣
Zeyzey2019 Nihannn amin cümlemizşn çocuklarına inşallah allah kolaylık versin kim bilir ne çekiyor yavrum
Rzgr Zeyzey2019 oglum 10 3 gunluk alt ve ust dislerden sonra ust yan dislerin gelmesini bekliyordum. 3 gun cok atesli ve huysuzdu doktora goturduk ust yan dislerin gelmesi gerekiyordu doktor muayene etti dis yok. Enfeksiyondur dedi. 2 gun sonra alt yan disi gorundu. Doktor bazen gorulebilecegini normal oldugunu soyledi. Suan 8 disimiz var digerleri normal sirayla cikti. Azi dislerimiz geliyor
Pinkbery Zeyzey2019 evet benim kızımda oyle cıkardı. Kopek disi değilde üst ön dişlerin yanındakilerdir o. Sıralaması yokmuş Dr oyle demisti. Tam bir kucuk vampire dönmüştü benim kız😁 sonradan üst önler cıktı
Babe Zeyzey2019 Kizimin ilk once alt 4 disi cikti simdi ust 4lü ayni anda patlamak uzere.Bizim de sirayla olmadi