Kızım 9 aylık. Geceleri yarım saatte bir beş dkda bir en geç saat başı sürekli kalkıyor. Emmedikten sonra asla hiç bir şekilde uykuya dalmıyor. Hem ben yoruluyorum hiç bir şekilde uykumu alamıyorum hem de kendisi için beslenme kadar uyumakta önemli. Sabahları kalktığımda çok sersem ve gergin oluyorum uykusuz olduğum için. En doğru olanın gece beslenmesini bırakmak olduğunu düşündüm araştırmalarım sonucu. Sizler nasıl bıraktınız kızlar yardımcı olursanız sevinirim