Arkadaşlar merhaba , üç aylık bebeğim var . Sol omuz ağrısı ile doktora gittim 26X17 ebatlı lenfadenomegali çıktı vücutta , diğer doktor kontrolüm cumartesi günü . Acaba daha önce başına gelen var mı , bu nedir ? Ya da sağlık personeli var mı aramızda .. bilgniizz varsa yazar mısınz. Sonucum çıkınca çok mutsuz oldum , korkuyorum da . Tekrar detaylı usg girmem gerekiyor. Acaba usg sonrası bebeğimi emzirmeye devam edebilir miyim..