Prensessannesi1 Merhaba kızlar ben emziren bir anneyim bebeğim 4 aylık ve bu sene oruç tutup tutmama konusunda kararsızım siz tuttuğunuzda sütünüzde ne derece de bir azalma oldu ne gibi sorunlar yaşadınız ?
Turuncgil Prensessannesi1 daha bebeginiz kucuk siz tutmamalısınz. Benim bebegim 11 aylık ben tutucam cunku fazla emzirmiyorum ek gıda ağırlıklı gittigimiz icin
SevimliHayaletCasper Prensessannesi1 hiç azalma olmadı zaten yeme içme konusunda da azalma olmuyor ki. Normal zamanda en son diyelim 6 da yemek yiyoruz. Sabah 9 da yiyeceğimizi farzedersek 15 saatlik bir açlık oluyor. E ramazanda da yaklaşık 13 saat açlık olacak. Birşey farketmiyor yani. Iftarla sahur arası 2 litre suyunuzu da içerseniz etkileneceğini düşünmüyorum
LaraCroftTombRaider Prensessannesi1 bence tutmamalı Emzirme dönemi olmasa bile oruç tutarken susuz kalıyor vücut nasıl süt üretecek Ben tutmayı düşünmüyorum maalesef