ebebe benim bebeğim sevmemişti, bayılmıştı 😂😂 bebek arabasından nefret ediyordu o aylarda. Koltuğun ipten kemerleri var. Onları kısaltıp bebeğimi koltuğa iyice sabitliyordum o ayda. Yine rahat hareket ediyordu ama öne düşmüyor, kaymıyordu. Biz sıkıntısız bir şekilde kullandık.