kuzeyanne_ takarken takılacak bölge uyuşturulduğı için hiçbir şey hissedilmiyor. Bittiğini bile anlamamıştım ben. Korkudan bakmamıştım, doktorum bitti diyince çok şaşırmıştım. Günlük hayatta o bölgeye dokununca orada olduğunu hissediyorum evet ama ağrılı şekilde değil. Sadece orada olduğunu anlıyorum.
Pamukprenss bana direk doktorum önerdi ki ben çok güvenirim doktoruma. Bu aslında Türkiye’de de yıllardan beri uygulanan bir işlem. Kadınlar kulübünde falan 2011 de taktırmış olan kadınların yorumları var hatta. Sadece yeni duyulmaya başlanmış sanırım. Yani ben öyle bir sağlık sorunu hiç duymadım. Zaten doğum kontrol hapı ile aynı mantık. Sadece bu düzenli bir şekilde hormon gönderiyor vücuda
annebalim_ yukarda bazı şeyleri yazdım ama ekstra merak ettiğiniz bir şey varsa sorabilirsiniz 🙏🏻