Haticebeyza Nolur yardım edin 2.5 aylik kızım var kakasını çok güzel yapti fakat ıkınması hiç bitmiyor sürekli uyurken bile karnına çekiyor ayaklarını ve sonunda uyanıyor 😔uyanıkken de sürekli ayaklarını karnına çekiyor napmaliyim acil yardım lazım
Sevvaldal Haticebeyza gazı var büyük ihtimalle. Gaz masajı yapın. Sırtını ovalayıp, hafif hafif vurun. Sonrada bacaklarını dizden büküp hafifçe karnıha bastırın. Beline dikkat edin. Bir de emmeden önce yapın ki emdiği sütü kusmasın
Ezgiaygunn Haticebeyza gaz sancısından yapiyor canım eyer mama veriyorsan sindiremiyorda olabilir ben aptamil kullanıyordum benim kızında öyle yapıyordu sma ya gectim çok şükür düzeldi
Hilalrky Haticebeyza gaz damlasi alin nurse Harvey ve humana kimyonlu rezene cayi için bol bol iyi geliyor gerçekten
Haticebeyza Ezgiaygunn mama kullanıyorum canım bebelac gold kakasını yapmasına rağmen ikinmaya devam ediyor alttan gazını da çıkarıyor fakat hala bitmiyor sanirim ve uykusunu bölüyor bu ıkınma lar 😕
Ezgiaygunn Haticebeyza evet benim kizimda ıkınıyordu sürekli aptamil çok gaz yapiyor 2 saat sonra bile gaz cikarya biliyordu sma çok iyi geldi dokturna danış canım hangi mamayı önerirse.ona geç derim ben belki yaramiyordur bebeğine aptamil 2 aydan sonra kızımı ishal yaptı gazi da vardı kusması asirilasmisti sma çok fayda etti hepsi kalktı ortadan
Haticetarhn Bizde de var sadece anne sütü alıyor ama aşadan gaz çıkarırken hep ıkınıyor zorlanıyor kimyon demleyip içiyorum bir kaşıkda ona veriyorum çok şükür rahatladık biraz
Deletedmom814 Haticebeyza gazdan dolayı canim bende kucukken kakasni yapamiyo sanardim kakada ederdi hala ayniydi ne zzman gaz sancisi bitti ikinmada bitti