İyi akşamlar ❤️
Ben gece beslenmesini kesmek istiyorum doktorum 9. Ayda kesmemi söylemişti ama yapamadım. Şimdi tekrar söyledi kilosu vs iyi kes dedi ama dün gece denedim pes ettim biliyorum en önemli şey pes etmemek. Normalde desteksiz uyuyor bazen sadece ses desteği bazen de omzuna dokunuyorum değişiyor. Uykuları yarım saat bir saat uyanırdı uzattık şimdi sıkıntısı yok ise gece uykusuna 20.00-20.30-21.00 arası geçiyor güne başlama saatine göre gece uykusu değişiyor geçtikten sonra 4 aaat uyanmıyor ben 00.00 o uyanmadan rüya öğünü yapıyorum. Ve yarım saat emiyor sonrasında da bazen iki bazen üç bazen dört kez uyanıyor fazla olduğu günlerde çok oluyor ama o zaman diş yada hastalık dönemi.
Dün rüya öğünü yapmadım 00.00 emzirmedim en son 20.30 emdi sonra uyuttum. 00.28 uyandı sonra tekrar uyuttum 15 dak sonra geri uyandı sonra geri uyuttum 15.20 dk sonra tekrar uyandı 4,5 kez böyle tekrarlandı sonunda yanıma aldım belki uyur diye ama gene 20 dk sonra kalktı dayanamadım emzirdim bu süreçte bu 20 dk bir uyanma normal mi tamam geceleri 1,5 2 saat sonra uyanırdı gene şimdi 20 dk demeden uyanıyor bu normal mi nasıl bir yol izlemem lazım bu süreç git gide uzayacak mı lütfen deneyimlerini paylaşır mısınız