Asel_derya Prof. Dr. Feyzullah çetinkaya alerji ve astım üzerine tr en iyilerinden daha önce sisli etfal hastanesinin alerji dalı baskanı ve bashekimi idi
Benim kendi doktorumdu cocukken beni kurtardı alerjik astım hastasıyım 9 aylıkken çıkmış belirtiler bir doktor yalancı kuş palazı diye teshis koyup tedavime baslamıs fakat asla iyileşme olmamı daha beter olmusum morarmalar nefes alamalar tesadüfen bir gece yine hastalandığımda sisli etfalin cocuk aciline götürüyor annemler feyzullah beyde orada o gece nöbetci ve beni kurtarıyor doğru tedavi, alerji testleri ile. Beni yanlıs teşhis ve yanlıs tedaviden kurtardı kendisini çok sever ve saygı duyarım 👌
16 yasına kadar bakıyor. sisli de muaynehanesi var + acıbadem florya hastanesinde de hasta kabul ediyormuş artık.