_tosbiginannesi_ Tuniği hiç kullanmadım kendime yakıştıramadığım için pantolon 1-2 sefer kullanıldı ayrobin takımdır. Kemeri de mevcuttur tunik boyu uzundur alan kişi memnun kalır 250₺
_tosbiginannesi_ _tosbiginannesi_ Kameram çok iyi değil almak isteyen olursa gardrops hesabıma yazabilir detaylıca fotoğraf atmaya çalışırım
papatya_1125 _tosbiginannesi_ üstünün tuniği gerçekten uzun ve güzel duruyor bereketli satışlar dilerim