lina449_ Kızlar doğum yapalı 9 gün oldu kanamam azalmıştı bugün 2 yaşında kızımla oynarken karnıma bastırdı ve kanamam çoğaldı sizce normal mıdır
Canda lina449_ 40 gün kadar azalıp çoğalır meraklanmayın diğer bebeğinizden dolayı değildir o zaten gelecektir yardımcı olmuş bile olabilir :)
lina449_ Canda bana doktor azaldıktan sonra çopalırsa gel demiştide ama bu kanamanın kızımın karnıma bastırmasıyla ilgili olduğunu düşünüyorum