Aysun_01 11 Ay’ın sultanı geldi çattı kızlarrr siz önceden Ramazan hazırlığı yapanlardan mısınız yoksa vakit geçsin diye her gün taze taze yemek mi yapıyorsunuz ben hazırlık yapmadım her gün taze taze yapanlardanım 😇
Eysar Aysun_01 mantı yaptım dünden beridir poaca yapacağım sahurda yemeğe çok birşeyler yapamıyorum dolabım geçen yazdan depoladiklarimla dolu zaten onlar da yenir
canan6668 Aysun_01 bende mantı yaptım erişte yaptım bugünde hem akşam yemeye hemde dondurucuya pizza yapıyorum pizza hem bize sahura hem kızlarıma öğlen yemeklerine felan sarma yapmayı düşünüyorum bide çorbalık köfte 3 çocukla bide oruç hali taze yapmak benim için pek kolay olmayabilir
birinsan14 Aysun_01 ya ramazan ayı yeme içme ayı değil ki yemek hazırlığı yapalım ben böyle düşünüyorum. O gün allaah ne verdiyse yapılır yenir. Manevi olarak hazırlanmak ibadet planı yapmak lazım.
Aysun_01 canan6668 biz buna ekşiliaya deriz memlekette nohut kuşbaşı etle çok güzel yapılır elinize sağlık
Aysun_01 birinsan14 düşüncenize saygı duyuyorum tabiki ama diger taraftan bakıldığı zamanda çalışan var hastası olan var pratiğine giden var o yüzden hazırlık yapmak isteyen olabiliyor
yellowmom8 Aysun_01 sadece sarma sarıp attım küçük bebekle sarması zor oluyor diye gerisini taze taze günlük hazırlamayı düşünüyorum ☺️
Aysun_01 yellowmom8 evet haklısınız tek olup bakacak biri olmayınca en iyisini yapmışsınız elinize sağlık 😇
Belcim30 Aysun_01 taze yaparım iftarlık olacakları ama bu sefer sahur için katmer yaptım buzluğa attım fırına atacam sahur vakti üstüne peynir zeytin reçel artık ne sürersek uygun olur.. 🤩