Bebeğimde süt alerjisi çıktığı için doktor evolvia mamayi verdi. Ama asla içmiyor aç olmasina rağmen. Doktor içine pekmez koyarsan tadini beğenir dedi ama onu da sevmedi. Kizim saatlerdir aç,kendi sütüm de gelmiyor.Napicagimi bilemedim lütfen tavsiye verir misiniz?