Doktorum süt ürünleri yeme dedi yemiyorum iki haftadır ama bebeğim kırmızı lekeler var popo ve karın bölgesinde randevu pazartesi götüreceğim ne sebeb olmuş olabilir çok bişey yemiyorum bu ara biraz çikolata yedim o yapmış olabilir mi kafama taktım bunu bide iki gaz damlası kulanmama rağmen çok ikiniyo zor kaka yapıyor bebeğim 37 günlük