tetik hamileyken de yaşadım doğum dan sonrada yaşadım bi süre hatta gaz kaçırma sorunum bile vardı tuttuğumda dikişlerime sancı vurduğu için otomatik çıkardı bi kaç kere ailemin yanında arkdşlarmn yanında eşimin tarafında oldu ama napim bilinçli yaptığım bişi değildi işemeyi bile tutamıyorsun dikişlerine çok kötü vuruyor