Berasya 15 aylık gibi tek uykuya geçmiştik. İlk başlarda 1 saat uyuyup kalkıyordu , kalan 1 saat ben ayağımda sallıyordum. O şekilde 2 saate tamamliyorduk. Sonralardan kendisi alıştı 2 saat uyumaya bazen instistnalar olsa da.
12-1 gibi geçiyor uykuya benimki. İyice yorulmasını bekliyorum uyutmak için yoksa kısa uyuyor.