Kızlar kızım alerji oluyodu ilk siyah üzüm verdiğim de anladım dikkatli gittim … Yanakları uzun süre kızarıp sönüp tekrar kizaryodu .1 yaş kontorlnde söyledim kan tahlilleri oldu alerji sınırda cıkti ailede varmı denildi astım bronşit Koa vs benim ailemde var tarafımda yani %80 mis kizimda olması dikkat edilmesi g ereken bir bebek dedi. Şuan napmam lazim.nelere dikkat etmem lazım alerji ilacı verdi bize ne zamana kadar kullancam ? Bebegi alerji olan anneler a da zye bana anlatır bilgi verirmi ?