Arkadaşlar 4 aylık bebeğimin tırnağını keserken derinden kestim galiba küçük parmağı kanıyor çok içim gitti çok üzüldümm ben hiç dayanamıyorum böyle şeyleree gördükçe içim içimi yiyor neden daha dikkatli davranmadım diye 😭😭😭😭😭 Böyle şeyler de çok pimpirikliyim bi şey olmaz dimi