Beraninannesii bende Qsuv model var iki kişi rahat binebiliyor ve uzaktan kumandalı hem ben hem cocugun sürüyor benm için önemli olan iç kısmın genişliği ve rahatlıgı küçük model almadm kısa süreli binmesin dedm 8yaşa kadar kullanır eksi yanı şu ağır yani benm evde 10 basamak var onu oraya indirip çıkarmam zor oluyor birde şarjı uzun gitmiyor akulu arabalarda yedek akü olması lazım normalde1 saat diyor ama yokuş falan çıksa etse şarj yiyor 1 saat sürmüyor şarjı müzikli usb girişi falanda var memnunmuyum evet yine olsa alırmıydım almam fiyatı uçmuş gitmiş 😂