meteninana Kızlar merhaba. Eşim devlet memuru. Tayinimiz Bursa’ya çıktı ama daha önce Bursaya bir kez gitmiştim. Nerede yaşanılır, nasıl geçirilir, kiralar nasıl hiç bilmiyorum. Bilenler yazarsa çok sevinirim.
Tomtom meteninana Nilüfer’de yaşanır bence ama en son kiralar çok arttı 20 bin altına bulamazsınız gibi birsey bence kira ama yine de araştırın siz
Neslines Biliyorsunuz ki deprem riski var çevre illerde bile olsa çok hissediliyor öncelikle bunlara dikkat ederseniz daha iyi olur. 10 sene yaşadım şu anda da ailem oraya taşında Nilüferde yaşıyorlar. Nilüfer en yaşanılası yer çünkü sonradan yapılmış ve daha düzenli ama eşinizin işi merkezdeyse git gel çok zor olacaktır. Çekirge Doburca Heykel buralara bakabilirsiniz. Doburca biraz pahalı olabilir ama en yaşanılası yer bana göre
meteninana Neslines deprem riski beni de çok endişelendiriyor. Bir de niyeyse koca koca siteler ve çok katlı yapılar. Yeni evleri deprem yönetmeliğine uygun yapmışlardır ama merkez trafındaki evler genellikle eski evler. Karışıp kaldık ne yapacagımızı bilmez durumdayız 😔
meteninana Neslines Birde birinci sınıfa giden oğlum var. Onun da düzeni bozulacak ister istemez. Nilüferde okullar nasıl, suınıflar kalabalık mı?
Neslines meteninana ulaşım konusunda rahat bir şehir her türlü istediğiniz yere gidebilirsiniz arabanız varsada toplu taşıma hep tercih edilir trafikten dolayı. bu saydığım yerlerin hepsinde çoklu ulaşım imkanı var. Çekirge en eski semtlerden tam merkez evler eski ama asla çok katlı değil.
Neslines meteninana nilüfer ilçesi gelişmişlik kültür ve medeniyet açısından hepsinden bi tık daha iyi😊o kadar fazla okul seçeneğiniz var ki özel okul ve vakıf okulları çok fazla. Üniversitede zaten nilüferde. Merkezede 20dk uzaklıkta arabayla. Otobüs metro alternatifide var. Okullarda servis oluyor zaten aşırı rekabet var okullar arası ihsaniye fethiye taraflarını beğeniyorum ben biraz daha yakındır merkeze oralarda eski yerleşim yerleri ve sonradan gelişende yerler. Bir göz atın aklınıza ne takılırsa yardım edebildiğim kadar ederim sorabilirsiniz.
meteninana Neslines çok teşekkür ederim insan bilmediği yerde sudan çıkmış balığa dönüyor. Daha gidip görmediğim için de tedirginim. Küçük oğlum dört ayı dolduracak. Yeni evde oturmak istiyorum site içinde parkı vb sosyal imkanları da olsun isterim. Özel aracımız var ama raylı sistem gelişmiş olması dediğiniz gibi trafiği de rahatlatıyordur.
Neslines meteninana ben hem asker çocuğuydum hemde şimdi eşimde asker o kadar çok şehir değiştirdik ki korku ve endişenizi anlıyorum bu açıdan. Ama her zaman yeniliklere olabileceklere açık olun insan her gittiği yere uyum sağlamaya endekslenmiş. Şu anda Hatay’da yaşıyoruz ve depremden sonra var olan hayatımızı tekrar inşa etme durumunda kaldık. Her şey olur umarım siz ve aileniz gönlünüze göre yer bulursunuz. Ama dediğim semtlere öncelikle göz atın. Sizin için uygun bir şey vardır elbet. Ben Bursa’yı çok seviyorum hala her tatil ordayım yazı ayrı güzel kışı ayrı güzeldir umuyorum ki sizde seversiniz.