yirmiikikasim23 kizlar elimi isirmaya calisiyor hisirtli kitabini topunu eline verdigimde agzina goturuyor azda olsa salyasi var (huzursuzlugu bayadir var onu pek anlayamiyorum o yuzden) dis olabilir mi ya varmi basina gelen?
elira yirmiikikasim23 benimde 3,5 aylık kızımda aynı durumlar mevcut. Günde en az 3-4 defa salya durumundan üstünü değiştiriyorum . Bende acaba diş mi çıkaracak diye düşünüyorum.
ipek3435 yirmiikikasim23 benim kızımda 3 ay 10 günlük hışırtlı kitabını oyuncaklarını mendillerini hiç bişey bulamazsa ellerini ağzına götürüyor 😂 bu dönem çocukları için normal belirtiler demek ki diş için çok erken değil mi 🥺
ilaydaaysima yirmiikikasim23 kuzenm kizi 3.5 ayda dis patlatti 7 aylikken makarna yiyodu😅belli olmaz cokcok erken cjkiyo bazen
Canda yirmiikikasim23 olabilir ama öyle düşündüğünüz gibi sabahtan akşama çıkmıyor her şeyi ağzına sokmanın yanında uzayan salyalar başlıyor önce bir süre de şakır şakır akıyor ortalama 1-1.5 ayı daha bulabilir dişin patlaması
yirmiikikasim23 elira peki oyuncaklari agzina goturuyomu benim elimi isirmaya calisti ordan suphelendim
elira yirmiikikasim23 evet götürüyor . Emzik tutan bir çocukta değil uykuya geçerken emzik alıyor. Elleri boştayken ağzında hep. Benim parmağımıda ısırıyor kuvvetli bir şekilde.
yirmiikikasim23 ipek3435 iste sunu sormak istiyorum ellerini agzina goturmesi degil isirmaya calismayi kafami karistirdi yoksa dune kadar banada kesfediyor gibi geliyordu
elira ipek3435 kimisi bu şekilde olup 6-8 ay aralığındada çıkarabiliyormuş. Erken diyen de var 4 aylık diş çıkartan da varmış. Forumda okumuştum. İlk çocuğum bende bilmiyorum 😊
yirmiikikasim23 ilaydaaysima bu hizla giderse universiteye 10 yasinda gider 😀😀 saka bir yana masallah bebise 💕
bussyy1710 Benimki de öyle 4 aya girmek üzere üstte beyaz sertlik gördüm ben ama annem alttan çıkar ilk dişler dedi bilemedim valla
yirmiikikasim23 bussyy1710 evet bende oyle biliyorum hatta altta da beyazlik var gibi ya. gelisimi guzel olan bebeklerin erken cikabiliyomus ama benim bebegim hic anne sutu almadigi icin ihtimal vermiyorum
elira yirmiikikasim23 damaklarında beyazlık falan yok kontrol ediyorum. 20 mart 4. Ay kontrolünde doktoruna danışacağım. Bende bilemedim 😊
seysey1 yirmiikikasim23 benim oğlumda 3 buçuk aylık tam olarak dediğiniz gibi hemşire damaklari sertleşiyordur o yüzden kaşınıyordur dedi